Hallituksen kokous pidettiin 10.5.2025 etänä. Tässä muutama poiminta kokoksesta:
- Päätettin OKKA-säätiölle esitettävistä SMOL-apurahan saajista
- Keskusteltiin kunta-alan sopimusneuvotteluista
- Valmisteltiin SMOL-valtuutettujen puheenvuoroja ja aiheita OAJ:n valtuustoa varten.
